Ja mam średnią 4.7 : DD
Jak na mnie to dobrze ;p
Wgl. nie wiem jak to zrobiłam ale mam 4 z matmy ! Byłam pewna że bd miała 3 . ; d
Ale na szczęście babka się nade mną zlitowała ;p
Haha ... mam jutro tylko 4 lekcje ; d nie mam historii bo babka w ciąży jest i 2 w-f bo zawody mają;p
Dobra.. Późno już ... Idę spać bo jutro muszę wcześnie wstać ...




